1394-09-25 08:19
998
0
24451

وحدت حوزه و دانشگاه مانع نفوذ دشمن به کشور می‌شود

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان گفت: امروز حوزه و دانشگاه با وحدت خود می‌توانند تاثیر بسزایی در عدم نفوذ دشمنان باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، حجت الاسلام علی رضا ریاحی در میزگرد تخصصی ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه در مقابله با جریان نفوذ اظهار داشت: استکبار جهانی با کشور اسلامی که جریان لیبرال داشته باشد، دشمنی ندارد بلکه روی جریان انقلاب اسلامی حساسیت ویژه دارد و درصدد است که این انقلاب را از بین ببرد و در این راستا نفوذ در بدنه نظام به ویژه افکار را مدنظر قرار داده است.

وی افزود: نفوذ دشمن از راه‌های مختلف است که یکی از آنها نفوذ در بین افراد خاص و خواص است و امروز حوزه و دانشگاه با وحدت خود می‌توانند تاثیر بسزایی در عدم نفوذ دشمنان باشند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان تصریح کرد: یکی از وظایف حوزه و دانشگاه در مقابل جریان نفوذ، ایجاد روشنگری و کار کردن روی افراد خاص است.

حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی فر مدیر مدرسه علمیه منتظریه گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه واضح و روشن است و ساده‌ترین شواهد بر ضرورت این امر وجود نقشه‌های دشمن برای اختلاف بین حوزه و دانشگاه است.

mizgerd (111)

وی گفت: هر چه وحدت در بین این دو حوزه بیشتر شود نقشه دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

علی خسروی معاون دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم گفت: نظام ایدئولوژیک ما بر پایه اسلام است و مبنای حقوقی ما نیز براساس قرآن است.

mizgerd (114)

وی افزود: در طول زمان هم دانشگاه و هم حوزه از حیث تربیت دانشجویان و رسالت خودشان دچار مشکل شدند و نتوانستند بر مبنای توسعه و منافع کشور و دنیای اسلام تربیت طلبه و دانشجو داشته باشند.

وی ادامه داد: در هر عرصه و زمان حوزه علمیه و دانشگاه وظیفه هدایت انسانها را عهده دار هستند و نفوذ دشمن از زمان اسلام تاکنون به طرق مختلف وجود داشته است.

خسروی تصریح کرد: خصلت دشمن نفوذ کردن است و باید راهکارهایی ارائه شود تا جوانان ما در مقابل این نفوذ آگاهی و استقامت داشته باشند و در هر حال باید پیرو ولایت و امام خود باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.